FAQ

FAQ

Hvor ofte afsender Original Coffee bestillinger?

Vi afsender jeres bestillinger hver mandag, tirsdag, onsdag og fredag. Abonnementsbestillinger afsendes om fredagen.

Kan jeg lave ændringer i mit abonnement ?

Du kan sammensætte dit abonnement, som du har lyst. På din profil kan du løbende lave justeringer i leveringsfrekvens, hvis du eksempelvis skal på ferie. Er dit betalingskort udløbet, kan du også nemt opdatere dine betalingsoplysninger. Herudover er det også muligt at ændre bønner eller kapsler, hvis du ønsker at prøve noget nyt.

Hvordan ændrer jeg i mit abonnement ?

Det er nemt at lave ændringer i dit abonnement og opdatere dine oplysninger via din profil. Log på i øverste højre hjørne på siden. Oprettede du dit abonnement som “gæst”? Så opret blot en ny profil med brug af samme email, som du benyttede til abonnementet. Nu kan du tilgå dit abonnement.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

På din profil kan du altid springe en levering over, sætte dit abonnement på pause eller blot skyde næste levering nogle dage. Ønsker du at opsige dit abonnement, skal det ligeledes gøres via din profil. Bemærk, er din abonnementsordre blevet gennemført, så betragtes den som endelig.