Leveringspolitik

Handelsbetingelser

Hos Original Coffee ønsker vi tilfredse kunder, så har du spørgsmål eller noget du er utilfreds med, er du velkommen til at kontakte os.

Nedenfor finder du vores handelsbetingelser, der er gældende ved online køb på Originalcoffee.dk
Produktinformation

Du kan finde den relevante produktdokumentation og –beskrivelse for hvert produkt på originalcoffee.dk/shop/

Priser

De angivne priser er inkl. moms og ex. fragt. Priser på bestillingstidspunktet er gældende.

Fragt- og leveringsomkostninger oplyses inden dit køb afsluttes. Der tages forbehold for udsolgte varer, og force majeure.

Forsendelse

Forsendelse sker med PostNord, og leveringstiden forventes at være mellem 1-2 hverdage i Danmark. Leveringstid til adresser i udlandet varierer.

Alle bestillinger forsøges afsendt senest 24 timer efter ordren er afsluttet.

Bestillinger, der indeholder kaffe, afsendes som hele bønner og bønnerne er ristet højest 10 dage før afsendelsesdagen. Det forsøges altid, at afsende så friskristet som muligt.

Risiko

Varens risiko overgår til dig som kunde, når vi har afleveret forsendelsen til GLS. Alle varer afsendt via GLS indeholder ”Track & Trace” så de nemt kan spores.

Retur og fortrydelsesret

Fødevarer tages ikke retur, hvilket derfor gør sig gældende for kaffe. Andre, og intakte, varer, i uåbnet og original emballage tages retur indtil 14 dage efter levering, og det fulde beløb tilbagebetales. Er varen brugt bliver en eventuel værdiforringelse fratrukket efter vurdering af Original Coffee.

Du afholder som kunde de direkte udgifter forbundet med varens returforsendelse.

Ønsker du at gøre brug af din retur- og fortrydelsesret, skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om.

Dette skal gøres via mail: webshop@originalcoffee.dk.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Original Coffee
Ndr. Frihavnsgade 2 
2100 København Ø
Du skal vedlægge en kopi af faktura for købet.

Det er også muligt at ombytte det pågældende produkt ved fysisk at møde op på ovenstående adresse, dog kun ved forudgående aftale.

Betalingsmuligheder

Betaling sker via ePay integration, og der kan betales Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB og Diner’s Club.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores webshop ansvarlige Ross Townsend på tlf.: 2875 6302.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning, Carl Jacobsensvej 33, 3500 Valby.
www.forbrug.dk.
Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse webshop@originalcoffee.dk